Spot pokazuje, jak Robert Górski i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju, od roku znani też z głównych ról w serialu „Ucho prezesa”, w muzeum rozmawiają o trudnych relacjach damsko-męskich. Nieoczekiwanie do rozmowy włącza się Mikołaj Kopernik z obrazu, przed którym się znajdują.
Kampania podkreśla, że w Orange na Kartę za 25 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, a także 15 GB pakietu internetowego (przy korzystaniu z tej oferty krócej niż przez rok). Potem wielkość pakietu rośnie do 20 GB po 3 latach) a w wersji cyklicznej usługi dodatkowo o 1 GB co miesiąc (czyli po roku w Orange wynosi 27 GB, a po dwóch latach - 41 GB).
To kolejna kampania Orange na Kartę, w której Robert Górski występuje razem ze znaną postacią historyczną. W poprzedniej reklamie pojawił się z Adamem Mickiewiczem, a we wcześniejszych: z córką Marii Skłodowskiej-Curie i rycerzami przed bitwą pod Grunwaldem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-wyprzedaz-2017-znizka-orange-love-samsung-smart-tv-i-samsung-galaxy-s8-taniej ##
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Michał Gazda, produkcją zajął się dom produkcyjny M5, a postprodukcją - studio produkcyjne Orka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.











