13 grudnia startuje bożonarodzeniowa kampania telewizyjna marki Oranżada Hellena, w której oranżadowy Mikołaj wyrusza w podróż na biegun północy. W świątecznym spocie będzie on toczył zabawną rywalizację z Kubą Wojewódzkim.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/viki-gabor-roxie-wegiel-reklama-oranzada-hellena-party ##
„Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia”
Reklamy pod hasłem „Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia” będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w kanałach tematycznych. Komunikacja bazuje na spocie z Kubą Wojewódzkim, który był już emitowany w ubiegłorocznej odsłonie kampanii świątecznej marki.
Działania zaplanowano również w mediach społecznościowych. Równolegle kultowy napój o charakterystycznym landrynkowym smaku może liczyć na silne wsparcie w placówkach handlowych.

Wsparcie w sklepach i mediach otrzyma także - stworzona z myślą o dziecięcych i młodzieżowych imprezach - wystrzałowa Oranżada Hellena Party, która w tym sezonie zyskała udoskonaloną recepturę. Oranżada Hellena Party wzbogacona o 20% soku będzie komunikowana w ramach standardowych aktywności w digitalu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hellena-oranzada-strzelajaca-reklama-milosz-mazur-kto-to-jest ##
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.











