Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę

Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.

W świątecznym spocie oranżadowy Mikołaj wygrywa zabawną rywalizację z Kubą Wojewódzkim. Emisję reklam zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych), serwisach VOD oraz w Internecie, w tym na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Działania obejmą także aktywności w prasie handlowej oraz public relations.

Po raz kolejny Oranżada Hellena postawiła także na mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Zaplanowano -spójne wizerunkowo z reklamą - efektowne, przykuwające uwagę ekspozycje produktów. Jedną z nich będzie imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony 744 butelkami Oranżady Hellena w rodzinnym formacie 1,25 l. W wersji standard będzie dostępny w mniejszych placówkach, z kolei wersja premium pojawi się w dużych halach handlowych. Nie zabraknie innych dodatkowych ekspozycji, w tym palet z mocnym brandingiem. Kolejnym wsparciem sprzedaży są materiały POSM: świąteczne plakaty, foldery, wobblery i tzw. potykacze z postacią oranżadowego Mikołaja.

Ponadto w okresie bożonarodzeniowym rodzinna wersja Oranżady Hellena będzie oferowana w dedykowanej szacie graficznej. Butelki 1,25 l zyskają etykietę ze świątecznym motywem. W sprzedaży będą dostępne kolorowe, mocno brandingowe zgrzewki kultowego napoju, które wyposażono w funkcjonalną rączkę, umożliwiającą wygodniejsze zakupy.

Za adaptację kreacji na potrzeby kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online