Orbit w nowej kampanii reklamowej „ratuje z kłopotliwych sytuacji”

W nowym cyklu spotów reklamowych guma Orbit przedstawiona zostaje jako „ratunek z kłopotliwych sytuacji”. Za przygotowanie spotu odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Konwencja nowych spotów reklamowych gum Orbit (Wrigley Company) opiera się na pokazaniu bohaterów w problematycznych sytuacjach. W jednym z filmów uczeń zostaje zaatakowany przez kolegę na środku korytarza. W innym, para nastolatków zostaje przyłapana przez rodzica w nie dwuznacznej sytuacji. W obu przypadkach, „ratunkiem” z opresji jest listek gumy Orbit.

W ramach kampanii przygotowano trzy filmy - bohaterem ostatniego z nich jest mężczyzna zagrożony podczas napadu na bank. - Reklamy w lekki, zabawny sposób budują zaufanie do marki - komentuje Steve Johnson, strateg marketingowy z  Wrigley Company.

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO, za produkcję studio MJZ.  Za reżyserię spotów odpowiada Craig Gillespie. Ich producentem zaś jest John Pratt, a za muzykę odpowiada Daniel Kuypers.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów