Oreo będzie sprzedawać ciastka polizane przez Lewisa Capaldi’ego (wideo)

Należąca do koncernu Mondelez marka ciastek Oreo rozpoczęła nową kampanię z udziałem muzyka Lewisa Capaldi’ego, szkockiego piosenkarza znanego z utworu „Someone you loved”. Chce nią dotrzeć do osób w wieku 18-45 lat. W ramach akcji na aukcję w Ebay zostaną wystawione ciastka, które muzyk polizał podczas kręcenia reklamy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oreo będzie sprzedawać ciastka polizane przez Lewisa Capaldi’ego (wideo)

W spocie muzyk najpierw pokazuje opakowania Oreo ze swoim wizerunkiem i autografem, opowiada o nich, a następnie przekręca ciastko, liże, macza w mleku i potem umieszcza w gablotce, którą podpisuje swoim imieniem i nazwiskiem.

Gablotka ta zostanie wystawiona na aukcji w serwisie Ebay, z której dochód trafi do Nordoff Robbins, największej brytyjskiej organizacji charytatywnej zajmującej się muzykoterapią.

– Wiemy, że ludzie uwielbiają przedmioty, których dotykały gwiazdy. A jedną z najważniejszych gwiazd 2019 r. jest Lewis Capaldi. Dlatego uznaliśmy, że będzie on najlepszą osobą, by zwrócić uwagę na ciastka Oreo i charakterystyczny rytuał ich jedzenia – mówi Joanna Dias, senior brand manager w Mondelez.

Kampania z udziałem szkockiego muzyka ma na celu zwiększenie świadomości i zakupu Oreo wśród kluczowej grupy odbiorców w wieku 18–45 lat.

Prowadzona będzie na Twitterze i we wszystkich kanałach społecznościowych Capaldi’ego.Film wyreżyserował Adam Wimpenny, a wyprodukowało go Craft Films. Strategią mediową i zakupem mediów do kampanii zajmuje się brytyjski Carat (Dentsu Aegis Network), działania PR koordynuje agencja Golin. Autorem kreacji kampanii jest agencja Elvis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"