Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska

Darczyńcy kampanii WWF 'Ratuj Dom Rysia - Puszczę Białowieską' - światowej organizacji non profit działającej na rzecz ochrony środowiska - poszukiwani w bazie Acxiom Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Polski oddział organizacji WWF rozszerza zakres swojej komunikacji o działania w obszarze marketingu bezpośredniego. Pierwszy projekt realizowany tą drogą razem z Acxiom Polska – kampania „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską”, stanowi jednocześnie pierwszy na naszym rynku projekt z zakresu ochrony środowiska, który skierowano bezpośrednio do wyselekcjonowanych odbiorców. Komunikacja bezpośrednia jest często i ze znakomitym efektem wykorzystywana przez różnego rodzaje organizacje charytatywne, których działalność związana jest najczęściej z pomocą dzieciom lub chorym. Organizacje pro-środowiskowe, jeśli w ogóle, to bardzo rzadko korzystały z  technik DM. „Dotarcie do jak największej grupy darczyńców i zaangażowanie ich w nasze działania,  oraz wzrost świadomości ekologicznej Polaków to główne cele, które chcemy osiągać w realizowanych przez nas kampaniach – mówi Sylwia Wiechowska, Kierownik ds. Marketingu i Pozyskiwania Funduszy w WWF Polska.  - Marketing bezpośredni, jak potwierdzają nasze doświadczenia, nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach, w których działa WWF, potrafi skutecznie nam w tym pomóc. Będziemy się bacznie przyglądać rezultatom tej akcji. Mamy nadzieję, że zdobyte doświadczenie pozwoli nam  na bliższy i długofalowy kontakt z naszymi sympatykami.”

Projekt „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” jest akcją ogólnopolską, która została skierowana do kilkudziesięciu tysięcy osób  wyselekcjonowanych z bazy Acxiom. Przy doborze odbiorców akcji eksperci firmy wykorzystali wiedzę na temat profilu darczyńców organizacji WWF zdobytą we wcześniej realizowanych akcjach min. „1%” aplikując ją do analiz scoringowych. Acxiom będzie także wspierał organizację w zakresie obsługi analitycznej wyników po zrealizowanych kampaniach oraz pogłębiania wiedzy na temat zgromadzonej przez WWF bazy darczyńców.

Projektem i  materiałów, które zostały przesłane do odbiorców kampanii „Ratuj dom Rysia – Puszczę Białowieską ” zajęła się agencja Blue Design, a wyprodukowała je firma GHP Polska.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online