W menu pojawią się nowe i niezwykłe dla tej sieci dania inspirowane kuchnią orientu. Restauracje udekorują chińskie lampiony, a po posiłku goście będą mogli sobie powróżyć z chińskich ciasteczek. Klienci KFC wiedzą, że restauracje tej sieci specjalizują się w potrawach z kurczaka. Dotychczas jednak, dania w menu kojarzyły się raczej z kuchnią amerykańską i europejską. W najnowszej promocji KFC odważnie przełamuje stereotypy i proponuje swoim gościom dania inspirowane kuchnią wschodu. W menu pojawią się:
OKURA (chrupiące kawałki z piersi kurczaka podawane z ryżem, warzywami i sosem słodko - kwaśnym)
2 sajgonki (makaron sojowy, grzyby mun, groszek i sos chiński zawinięte w papier ryżowy)
Sałatka Mun (kapusta biała, grzyby Mun, marchewka, sos imbirowo - chilli)
"Współcześni klienci stale poszukują nowych doznań kulinarnych. Zainspirowani tym zjawiskiem zaoferowaliśmy oryginalne dania z najwyższej jakości kurczaka. Nasze potrawy są niepowtarzalne i bezpieczne, przyrządzane zawsze ze świeżych produktów". - mówi Robert Padiasek, brand manager marki KFC.

Promocja wsparta zostanie przez 4,5 tygodniową kampanię telewizyjną w Polsacie, Discovery, Animal Planet,TV4,TVN7,MTV i VIVie (reklama 15 sekundowa promująca Okurę i 30 sekundowa promująca Okurę i Okura Menu w oraz materiały POS eksponowane w restauracjach. Reklama telewizyjna oraz całość materiałów POS została przygotowana przez agencję Red8.











