Celem rozpoczętego postępowania przez PKN Orlen jest rozpoznanie rynku oraz analiza możliwości potencjalnych dostawców/agencji w zakresie organizacji loterii dla uczestników programu Vitay.
Zainteresowane firmy muszą wykazać się m.in. co najmniej 5-letnim doświadczeniem w organizacji loterii, posiadaniem certyfikowanego urządzenia losującego/systemu, doświadczeniem w kompleksowej realizacji loterii.
Muszą mieć też doświadczenie w obsłudze loterii promocyjnych lub audiotekstowych o budżecie projektowym co najmniej 2 mln zł.
PKN Orlen zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru firm, które zostaną zaproszone do składania odpowiedzi w ramach RFI.
Na podstawie wiedzy zdobytej w ramach prowadzonego teraz zapytania o Informację, spółka zastrzega sobie prawo do wyboru firm, które zostaną zaproszone do późniejszego, ewentualnego zapytania ofertowego.

Postępowanie trwa do 22 lutego, a jego szczegóły znajdują się tutaj.
Orlen zrealizował największą w swoje historii loterię konsumencką w 2019 roku. Pula nagród wówczas warta była ponad 56 mln zł.
Loterię promowała kampania reklamowa z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy. Za loterię odpowiadała agencja Unique One, kampanię reklamową realizowała agencja Red8.











