Kampania prezentuje szeroki zakres działalności PKN Orlen z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których koncern wspiera jako mecenas kultury i sportu. Dlatego w spocie pojawiają się m.in. sceny tankowania samochodów i samolotu, kierowcy aut, klienci sklepów Stop Cafe na stacjach Orlen (kupią m.in. polskie soki, które wprowadzono tam do sprzedaży w sierpniu br.) oraz lekkoatletka Anita Włodarczyk (Orlen jest sponsorem strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego).
- Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN Orlen. To ukazanie, że najważniejszą wartością Spółki są ludzie - ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy Orlen - korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83 proc. naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem Orlenu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę - opisuje Marcin Stefaniak, dyrektor biura promocji i reklamy w Orlenie.

Poprzednio Orlen reklamował się serię kampanii produktowych pod hasłem „Kierunek Orlen”, na końcu spotów pojawiał się sympatyczny kosmita. W czerwcu kampania firmy nawiązywała do piłkarskich mistrzostw świata, a w poprzednich reklamach promowane było paliwo Efecta.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-oferta-dla-wegan-i-wegetarian,7171233248303233a ##
Muzykę do nowego spotu przygotował znany kompozytor Jan A.P. Kaczmarek. Spot wyreżyserował Marcin Filipek, a realizację zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland.










