Orlen rozpoczyna promocję „Stop Cafe. Start Brasil!”

Na stacjach Orlen rusza promocja konsumencka „Stop Cafe. Start Brasil!”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grey i Zenith Optimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie promocji „Stop Cafe. Start Brasil!” należy na stacji Orlen, na której działają kąciki Stop Cafe lub Stop Cafe Bistro, kupić co najmniej dwa produkty z oferty gastronomicznej. W ten sposób zyskuje się szansę zdobycia nagród takich jak ekspresy do kawy Siemens, skutery Yamaha oraz wyjazd na karnawał do Rio de Janeiro. Celem akcji – zaplanowanej do 10 października lub do wyczerpania losów – jest umocnienie wizerunku Stop Cafe jako sieci oferującej wysokiej jakości produkty gastronomiczne na stacjach Orlen.

 

grafika

Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone w telewizji (TVP, Polsat i TVN), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM i Trójka), internecie (m.in. wp.pl i onet.pl) oraz na outdoorze (ok. 500 tablic). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą