Orlen szuka domu mediowego

PKN Orlen rozpoczął proces wyboru domu mediowego. Postępowanie będzie przebiegać w trzech etapach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W pierwszym etapie wyboru domu mediowego Orlen zachęca zainteresowane firmy do przesłania ogólnych informacji o sobie, w tym doświadczeń, referencji i danych o otrzymanych nagrodach. Można to zrobić do 18 kwietnia zgodnie z formularzem udostępnionym przez koncern paliwowy w swoim serwisie internetowym

Całe postępowanie jest zaplanowane na trzy etapy i powinno zakończyć się w lipcu br. Zwycięski dom mediowy zostanie zaproszony do współpracy w ramach umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Poprzednio obsługą mediową Orlenu zajmował się ZenithOptimedia Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele