Orlen szuka firmy do upcyklingu nośników reklamowych

PKN Orlen szuka firmy, która zajmie się upcyklingiem nośników reklamowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Chodzi o świadczenie usług projektowania i wykonywania upominków reklamowych z wykorzystaniem nieaktualnych nośnikówreklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

PKN Orlen zaprasza firmy do składania ofert na tzw. upcykling nośników reklamowych.

Przedmiotem zapytania jest zaprojektowanie oraz produkcja gadżetów firmowych z niekatulanych nośników reklamowych. Spółka chce "nadać bezużytecznym materiałom reklamowym nowej, aktualnej wartości – „drugiego życia”". 

Produkty będą uszyte z bannerów, roll-up'ów i innych nośników wykorzystywanych w czasie różnych działań promocyjnych i marketingowych Orlenu.

Będą docelowo wykorzystywane do komunikacji z klientami, jako gadżety promocyjne, upominki firmowe itp.Chodzi o stworzenie funkcjonalnych, estetycznych produktów np. toreb na zakupy (shoperów), toreb na lunch, nerek oraz toreb szkolnych.

Wybrana przez PKN Orlen firma zajmie się m.in. doradztwem w zakresie wykorzystywania nieaktualnych nośników, czyli bieżącawspółpraca w zakresie projektowania produktów w zależności od posiadanych przez spółkę do wykorzystania materiałów.Zajmie się opracowywaniem projektów graficznych na bazie otrzymywanych materiałów: projekty w formie papierowej z szczegółową specyfikacją techniczną, czyli informacją o proponowanym materiale do wykorzystania, dodatkach, wymiarach itp., a także ilośćmateriału jaka będzie niezbędna do jego przygotowania.

Będzie odpowiadać za produkcję prototypów toreb wg zaproponowanych projektów graficznych z materiałów przekazanych przez PKN Orlen.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 30 czerwca. Po ich analizie Orlen rozpocznie właściwy przetarg na wybór firmy, która zajmie się upcyklingiem nośników reklamowych. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, spółka wybierze firmy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy w ramach kolejnych etapów postępowania ofertowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele