Orlen wybiera agencję "full service" i dom mediowy

PKN Orlen ocenia wstępne oferty współpracy złożone przez agencje"full service" i domy mediowie. Koncern wybierze najlepsze z nich wdrugiej połowie roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do udziału w przetargu na obsługę reklamową PKN Orlen zaprosiłkilkanaście domów mediowych i agencji "full service". Obecniekończy się okres, w którym firmy mogły składać wstępne ofertywspółpracy. Orlen zgodnie z procedurami wewnętrznymi ocenipropozycje i wybierze agencję oraz dom, z którymi podpiszeumowy.

Wśród firm rywalizujących o budżet reklamowy koncernu są firmypracujące obecnie dla niego: agencje Mather Communications i PZLoraz dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"