„Ortodoncja w Praktyce” - nowy tytuł Wydawnictwa Elamed

Wydawnictwo Elamed wzbogaciło swoją ofertę o specjalistyczny kwartalnik „Ortodoncja w Praktyce”. To piąty tytuł o charakterze stomatologicznym w portfolio spółki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

„Ortodoncja w Praktyce” to kwartalnik kierowany dla lekarzy stomatologów specjalizujących się w ortodoncji lub stawiających w tej dziedzinie pierwsze kroki. Czasopismo opisuje oryginalne przypadki kliniczne, omawiane krok po kroku z wykorzystaniem sporej liczby zdjęć i rycin. Informuje też o najnowszych trendach w ortodoncji zarówno w kwestii oprzyrządowania, jak i leczenia.

Teksty przygotowywane są przez specjalistów - praktyków z zakresu ortodoncji. Redaktor naczelną tytułu jest dr hab. n. med. Joanna Antoszewska, adiunkt Akademii Medycznej we Wrocławiu.

grafika

Magazyn ma format 204x290 mm i liczy 60 stron. Dystrybuowany jest w płatnej prenumeracie (jej roczna cena to 157,50 zł). Nakład “Ortodoncji w Praktyce” wynosi 2 tys. egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji