Oryginalna kampania przeprowadzona przez Headlines

Headlines po raz kolejny zaskakuje oryginalnością swoich pomysłów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem roku Headlines Brand&Corporate Communication przeprowadziło dla firmy Unilever kampanię promującą brand Sunsilk - wariant do włosów niszczonych suszeniem i modelowaniem. To już druga dla tej marki, po "Weekendzie Pozytywnie Zakręconych", kampania przeprowadzona przez Headlines, cechująca się nietypowym podejściem do komunikowania o produkcie oraz wielością narzędzi marketingowych skupionych w jednej kampanii.

Nietypowe, niestandardowe działania są wpisane w charakter marki, której główna grupa docelowa to młode dziewczyny (18-25), lubiące zabawę, spędzające dużo czasu z przyjaciółmi poza domem. Sunsilk stara się więc być tam, gdzie może spotkać potencjalne konsumentki. Podczas "Weekendu Pozytywnie Zakręconych" był obecny w dyskotekach, modnych sklepach, stacjach radiowych skierowanych do młodych odbiorców. Najnowsza kampania marki Sunsilk odbyła się w kinach.

Kampania pod hasłem "Skończ z codziennym koszmarem Twoich włosów" przeprowadzona została w równolegle w 5 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice), w 10 kinach należących do sieci Cinema City.

Inspiracją do jej przeprowadzenia była bardzo charakterystyczna, utrzymana w konwencji horroru reklama telewizyjna produktu. Oprócz standardowych działań takich jak, spot reklamowy emitowany w bloku przed seansami filmowymi, plakaty reklamowe, przeprowadzony został sampling oraz niestandardowe, z pewnością prekursorskie narzędzie "life performance". Nad ich realizacją czuwało Headlines, wspierane przy akcji samplingowej przez Great Open House. Pomysł na "life performance" został zaczerpnięty z podobnej akcji marki Sunsilk, która realizowana była w Londynie.

Głównym celem scenek aktorskich - "life performance" było wzmocnienie przekazu reklamowego. 15-sekundowe scenki odgrywane były na żywo w trakcie bloku reklamowego, bezpośrednio po reklamie Sunsilka. Stanowił je żartobliwy, bardzo ekspresyjny, dialog pomiędzy dwiema dziewczynami, skarżącymi się na problemy z włosami niszczonymi codziennym suszeniem i modelowaniem. Life performance spotkało się z bardzo dobrym, a co najważniejsze, efektywnym odbiorem przez widownię kinową.

Sonda przeprowadzona wśród widowni kinowej potwierdziła wysoką zapamiętalność reklamy Sunsilk obudowanej scenką aktorską.

Przeprowadzona przez Headlines kampania dla marki Sunsilk po raz kolejny udowadnia, iż Headlines wychodzi poza standardowe działania PR, sięgając po nowatorskie narzędzia marketingowe z dziedziny komunikacji - informuje nadawca,

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele