„Orzeźwij zmysły” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

Pod hasłem „Orzeźwij zmysły” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama napojów Tymbark podkreśla ich najważniejszą zaletę, czyli to, że zapewniają owocowe orzeźwienie. W spocie – nakręconym w oparciu o metodę tzw. stop klatki – reakcje bohaterów na ten produkt są symbolizowane przez zmiany kolorów ich ubrań. Przekaz reklamuje przede wszystkim jabłko-miętowy smak Tymbarka.

Przypomnijmy, że oprócz reklam produktowych od kwietnia br. prowadzone są działania marketingowe podkreślające 75 lat istnienia marki Tymbark.

Natomiast nowy spot trafił do emisji w stacjach telewizyjnych takich jak m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat i TV4. Kreację reklamy przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+