OS3 multimedia tworzy Ostrygę

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier  w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji. Osobą odpowiedzialną za rozwój marki Ostryga jest Jacek Jankowski.

– Analizy z rynku amerykańskiego pokazują, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy – powiedział Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

– Dotychczas e-ntertainment traktowany był przez firmy jako działanie marginalne, jednak jego skuteczność wpływa na zmianę postawy klientów i podziału budżetu reklamowego. Stąd potrzeba stworzenia wyspecjalizowanej jednostki oraz  standaryzacji rynku – ujawnia Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. – Ostrygę wprowadzamy na rynek analogicznie, jak to zrobiliśmy z firmą SARE. Początkowo brand korzysta  z zasobów, wiedzy i dziesięcioletniego doświadczenia agencji OS3 multimedia, by z czasem się całkowicie uniezależnić.

Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"