OS3 opracowała loterię konsumencką dla Kinder Maxi

Agencja interaktywna OS3 multimedia opracowała i wdrożyła loterię konsumencką dla marki Kinder Maxi. Jednym z jej elementów jest serwis maxipara.pl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Serwis wspiera promocję sprzedażową batoników Kinder Maxi. Promocja oparta została o mechanizm loterii, w której do wygrania są iPody, iPhone’y, bony zakupowe oraz kontent mobilny. Nagrodą główną jest Mini Cooper Cabrio.

Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić batonik Kinder Maxi oraz wysłać smsem lub wpisać na stronie www.maxipara.pl specjalny kod znajdujący się na opakowaniu. Loteria potrwa do 28 listopada 2010 roku.

grafika

Poza mechanizmem loteryjnym przygotowana została aplikacja "Flirt", będąca gotową bazą tekstów do wysyłania mailem, smsem lub na Facebooku. Aplikacja powstała w oparciu o ideę flirtu towarzyskiego.

W ciągu najbliższego miesiąca uruchomiony ma zostać kolejny konkurs, w którym zadaniem uczestników będzie przygotowanie własnej wersji komiksu o przygodach Mleka i Czekolady.

W ramach współpracy, agencja OS3 odpowiada za kompleksowe przygotowanie koncepcji, logistyczną obsługę loterii, serwis www.maxipara.pl, a także prowadzenie działań dla marki na Facebooku. Agencja będzie też doradzać strategicznie w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki Kinder Maxi w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]