Współpraca to kolejny etap długofalowego projektu Oshee x Mata :) czyli OSH33, który ma jeszcze mocniej łączyć świat muzyki, popkultury i napojów funkcjonalnych.
Limitowaną edycję wyróżnia design opakowań z wizerunkiem "Maty 2.0" – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych, a teraz pojawia się również na butelkach Oshee.

– Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, konsekwentnie budujemy most między światem muzyki a marką Oshee. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona OSH33 jest czymś więcej niż produktem – to element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee.
– Współpracę z Oshee stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozwala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandowanym napojem - są częścią naszej opowieści – dodaje Rafał Grobel z managementu Maty.

Napoje będą dostępne wyłącznie w sklepach Żabka w dniach 8-22 października.
Reżyserem i autorem zdjęć do materiałów promujących nowe napoje jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej #MATA2040. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik z domu produkcyjnego Lemon.











