Oshee postawiło na Igę Świątek. "Numer jeden na świecie z polskich sportowców"

Ambasadorką napojów Oshee została najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek. Wcześniej marka trzy lata współpracowała z czołowym polskim piłkarzem Robertem Lewandowskim. - Iga jest absolutnie numerem jeden na świecie, jeśli chodzi o polskich sportowców - mówi nam Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Oshee postawiło na Igę Świątek. "Numer jeden na świecie z polskich sportowców"

Iga Świątek to kolejna sportsmenka, która została ambasadorką polskiej marki napojów izotonicznych i funkcjonalnych Oshee.

W czerwcu marka wypuściła na rynek serię napojów Oshee Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z Igą Świątek i jej sztabem - Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.

- Iga jest dla nas pierwszą ambasadorką, gdzie stawiamy tak samo mocno na aspekt sportowy, ale i lifestyelowy. Bardzo ważne dla nas jest to, co Iga prezentuje poza kortem, jakim jest człowiekiem. Prezentuje niezwykłe walory intelektualne, wypowiada się odważnie na tematy bliskie nam wszystkim - zdrowia psychicznego czy wojny w Ukrainie. Jest w tym konsekwentna mimo wielu przeciwności - ta w rozmowie z Wirtualnemddia.pl uzasadnia podjęcie współpracy z tenisistką Tadeusz Czarniecki, szef marketingu Oshee.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iga-swiatek-break-point-netflix-gdzie-obejrzec-opinie ##

Nazwisko Świątek pomaga Oshee w eksporcie

Menadżer przyznaje, że dla marki kontrakt z rozpoznawalną na świecie gwiazdą sportu to nie tylko korzyści wizerunkowe, ale i czysto biznesowe. Jak mówi nam Tadeusz Czarniecki, firma chce w najbliższych latach umacniać pozycję rynkową w Europie Środkowej, Południowej, ale nie tylko.

- Ważne są też kraje arabskie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dubaj. To wszystko są dla nas bardzo atrakcyjne i ciekawe kierunki eksportowe, które już mamy otwarte - komentuje szef marketingu Oshee.

- Iga jest absolutnie numerem jeden na świecie, jeśli chodzi o polskich sportowców. Już sam ten fakt nam pomaga w kontaktach handlowych, wprowadzaniu produktów na rynki eksportowe. A eksport jest dla nas w szczególności ważny. W tym roku mocno zmieniliśmy kierunek - zakończyliśmy współpracę z piłkarską reprezentacją Polski, rozpoczęliśmy z LaLigą. Można powiedzieć, hiszpańskim produktem eksportowym. To holistyczne działanie w obszarze współpracy z organizacjami sportowymi i sportowcami pozwala nam w jeszcze w większym stopniu na zdobycie rynków eksportowych - wyjaśnia Czarniecki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iga-swiatek-porsche-ile-zarabia ##

Kiedyś Lewandowski, dziś LaLiga

Marka ma także na koncie trzyletnią współpracę z najlepszym polskim piłkarzem, Robertem Lewandowskim. - Ona po prostu w pewnym momencie wygasła. Tak samo jak współpraca z reprezentacją Polski w piłkę nożną - mówi Tadeusz Czarniecki.

- Oshee pozycjonuje się od zawsze na młodą, świeżą markę. Dlatego współpraca trwająca 3, 4 lata, a w przypadku reprezentacji [w piłce nożnej - przyp. red.] było to prawie 8, w dużej mierze realizuje nasze zamiary. No i chyba też wszyscy nie mamy złudzeń. Jeżeli chodzi o polskiego sportowca numer jeden w tej chwili, to jest to Iga Świątek - mówi Wirtualnemedia.pl CMO Oshee.

Oshee z końcem 2022 roku przestało także sponsorować Polski Związek Piłki Nożnej. Co dały marce współpraca z PZPN i Robertem Lewandowskim?

- Dała nam bardzo dużo. Tak jak wszystkie inne dotychczas, tak i te przyczyniały się zbudowania tej pozycji, którą Oshee ma w tej chwili - czyli absolutnego lidera na ryku napojów izotonicznych i funkcjonalnych. Jeżeli chodzi o współpracę i sponsorowanie reprezentacji Polski, przeżyliśmy wspólnie dobrych kilka lat. Dla nas to była duma i splendor. Każda taka współpraca to większa mobilizacja, ale też wniesienie takiej świeżości do firmy. Każda taka umowa pozwala nam się uczyć i doskonalić, gdyż każdy z tych wielkich sportowców czy organizacji tak naprawdę oczekuje od nas czego innego, ma inne potrzeby, a my staramy się być sobą, a jednocześnie dążyć do symbiozy - ocenia Tadeusz Czarniecki.

Z futbolem marka nie rozstaje się jednak całkowicie - teraz stawia jednak na sponsoring ligi hiszpańskiej. To także decyzja o mocnym podłożu biznesowym.

- LaLiga to obecny numer dwa na świecie, jeżeli chodzi o piłkę nożną. Popularność tej ligi od momentu, kiedy zaczął występować tam Robert Lewandowski, w Polsce wystrzeliła. Dla nas to po prostu bardzo atrakcyjny kierunek. Rynek hiszpański jest dla nas bardzo interesujący, wydaje nam się chłonny, a tego typu współpraca może nam pomóc ten rynek po prostu zdobywać - podsumowuje Tadeusz Czarniecki.

PRZEPROSINY

 

Wydawca portalu "wirtualnemedia.pl" oraz jego Redaktor Naczelny i Autorka publikacji przepraszają Pana Roberta Lewandowskiego za rozpowszechnienie w treści artykułu z dnia 27 czerwca 2023 roku pt. "Oshee zrezygnowało z Lewandowskiego, stawia na Świątek. "Iga numerem jeden na świecie z polskich sportowców" (zmienionego na skutek interwencji po kilkunastu godzinach na od publikacji na "Oshee postawiło na Igę Świątek. Numer jeden na świecie z polskich sportowców") nieprawdziwej informacji, mylnie przedstawianej jako ustalone fakty, jakoby marka Oshee "zrezygnowała" ze współpracy z Panem Robertem Lewandowskim.

 

Oświadczamy, ze przed publikacją Artykułu Autorka otrzymała w trakcie rozmowy z przedstawicielem marki Oshee szczegółowe informacje dotyczące współpracy Pana Roberta Lewandowskiego, w tym powody jej zakończenia, które sprowadzały się wyłącznie do faktu wygaśnięcia łączącego strony kontraktu. Mimo to przekaz ten nie znalazł się w treści Artykułu. Jednocześnie przepraszamy, że Autorka Artykułu, nie podjęła próby uzyskania kontaktu ze stroną Pana Roberta Lewandowskiego i tym samym nie opublikowała informacji, że że kontrakt wygasł i nie został przedłużony na skutek decyzji Pana Roberta Lewandowskiego.

Przepraszamy Pana Roberta Lewandowskiego za rażącą niedbałość w redakcji Artykułu w powyższym zakresie i wynikające z tego konsekwencje.

Wydawca "wirtualnemedia.pl"

Patryk Pallus - Redaktor Naczelny "wirtualnemedia.pl"

Justyna Dąbrowska-Cydzik - Autorka publikacji"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji