OSM Piątnica po raz pierwszy reklamuje serki homogenizowane

Spółdzielnia OSM Piątnica rozpoczęła właśnie pierwszą kampanię reklamową serków homogenizowanych - nowości w ofercie marki. Przygotowały ją Plej i Five Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Najlepsze coś bym zjadł” to nowy serek homogenizowany z Piątnicy, dostępny w czterech wariantach - waniliowym, naturalnym, truskawkowym oraz stracciatella.  

W kampanii reklamowej podkreślono walory serków homogenizowanych - naturalny i prosty skład oraz ponadczasowy smak. Dzięki obecności naturalnych tłuszczów, zapewniają również optymalne przyswojenie witamin A, E, D oraz K. W spocie zobaczymy znaną już z innych reklam OSM Piątnica Panią Eugenię.

Bohaterka spotów, nagranych w naturalnym wiejskim środowisku, podaje bliskim serek z Piątnicy, bo najlepiej wie, co naturalne i zdrowe.

Kampania nowych serków homogenizowanych z Piątnicy będzie prowadzona w telewizji oraz na kanałach VOD, gdzie emitowane będą 30- i 15-sekundowe filmy.

Kreację spotów przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów