Przetarg resortu klimatu
dotyczy obsługi emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie.
Chodzi o wszelkie płatne emisje materiałów i treści reklamowych, postów lub innych formatów wykorzystywanych w danym portalu społecznościowym lub sieci reklamowej i wyszukiwarce Google.
Budżet resortu na te działania wynosi 397,2 tys. zł.
Współpracą z ministerstwem w tym zakresie zainteresowane są agencje We Try Harder (zaproponowana cena wynosi 294 tys. zł), Bringmore Advertising (377,1 tys. zł), Interprima (397,2 tys. zł), Fabryka Marketingu (108 tys. zł), agencja reklamowa dsk (200,7 tys. zł), Interactivevision (321 tys. zł), Remarkable Ones (319,2 tys. zł) oraz Euvic Media z Fabryką Komunikacji Społecznej (182 tys. zł).
Z wybraną w przetargu agencją resort będzie pracować do końca listopada br. O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (40 proc.), portfolio (25 proc.), doświadczenie koordynatora projektu (25 proc.)zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do realizacji projektu (10 proc.).












