Ostatnie dni na zgłoszenia do Golden Drum 2015

12 września mija termin zgłoszeń do tegorocznej edycji Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie.  Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ostatnie dni na zgłoszenia do Golden Drum 2015

Hasłem tegorocznej edycji konkursu, który odbędzie się w dniach 13-16 października w Portorożu w Słowenii jest: „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura”. Do udziału w Golden Drum zaproszone są najlepsze agencje kreatywne, reklamowe, digitalowe, PR, domy mediowe oraz reklamodawcy z 37 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej oraz części Bliskiego Wschodu. Swoje prace mogą zgłaszać do 12 września br. na stronie goldendrum.com.

Tegoroczne jury jest podzielone na dwa zespoły. Pierwszym z nich, który będzie oceniać kampanie Single Channel pokieruje  Chavo D'Emilio, dyrektor kreatywny McCann Worldgroup w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach oraz prezes i dyrektor kreatywny McCann Buenos Aires w Argentynie. Pracami grupy, która oceniać będzie kampanie Multi Channel pokieruje  Geoffrey Hantson, dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Happiness w Belgii.

- Naszym zadaniem jest określenie tego, co będzie stanowić najlepszą jakość kreatywności. Myślę, że „uczciwość” to najlepsze słowo, które możemy położyć na środku stołu, przy którym usiądziemy. Znaleźć i uczciwie nagrodzić najlepiej wykonaną pracę. Uczciwie wskazać to, co stanowi najlepszą jakość w regionie i podnieść jej wartość do najwyższego poziomu. Z tego punktu widzenia chciałbym uczynić ten konkurs świętem naszej pracy - powiedział Chavo D'Emilio, który odwiedzi festiwal Golden Drum po raz pierwszy.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 tys. specjalistów z 40 krajów a ponad 36 tys. zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"