"Oszczędzanie to powtarzanie’’ – przekonuje ING

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Od 22 czerwca w telewizji emitowane są spoty, w których bank zachęca Polaków do wypracowania w sobie postawy regularnego oszczędzania. W ramach oferty specjalnej ING oferuje klientom oprocentowanie 3,00% na koncie oszczędnościowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tylko co piąty Polak oszczędza regularnie. Większość deklaruje, że odkłada pieniądze od czasu do czasu – wynika z tegorocznego badania „Finansowy Barometr ING”. Jeśli już oszczędzamy, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel. Ponad 40% Polaków przyznaje, że do oszczędzania może ich zmobilizować jedynie wyraźny powód np. wakacje. To dwa razy większy odsetek niż w Holandii, gdzie nawyk oszczędzania jest bardzo silny. Dlatego tak ważne jest, aby zachęcać Polaków do wypracowywania i utrwalania postawy oszczędzania dla samego oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING  Banku Śląskiego.

ING konsekwentnie promuje sposób na oszczędzanie, który jest najbliższy Polakom - przez poszukiwanie okazji zakupowych. Liczby pokazują, że idea sprytnego kupowania zyskuje coraz większą popularność. Chętnie kupujemy w Internecie, szczególnie często sprawdzamy tam informacje o produktach. Świadczy o tym wzrost zapytań  za pośrednictwem porównywarek cen – korzysta z nich już co drugi internauta. W sprytnym oszczędzaniu mamy więc duże doświadczenie, jednak najważniejsze, aby zaoszczędzone w takich zakupach pieniądze trafiły na konto oszczędnościowe.  Inaczej będą oszczędnością pozorną, pułapką, w którą wpadają bohaterowie spotów telewizyjnych – kontynuuje Barbara Pasterczyk.

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne kierowane  zarówno do oszczędzających już z ING, jak i nowych klientów. W ich ramach bank proponuje oprocentowanie 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące od otwarcia konta. Obie oferty dotyczą kwot do 500 tys. zł. 

  • Dla klientów już oszczędzających z ING – to kolejna edycja oferty konta oszczędnościowego „OKO Bonus”. Wystarczy do 31.08.2014 r. założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus i wpłacać na nie nowe środki, które oprocentowane są 3% w skali roku.
  • Dla nowych klientów -  nadal aktualna pozostaje oferta „Bonus na start”, a w ramach jej również 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym.

Tytuł kampanii:  „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”

Czas trwania kampanii: od 22.06

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii oraz kampania preroll’owa na największych polskich portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, youtube,pl;
  • Radio: m.in. RMF i Trójka
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki
  • Outdoor: Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, Szczecin     

Strategia komunikacji, kreacja, copy:  Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"