Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otodom. Działania przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Videlec, Universal McCann oraz dział marketingu Otodom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Otodom przekonuje w reklamach, że „najbardziej sobą jesteś u siebie" (wideo)

Głównym elementem prowadzonej od 23 lutego kampanii wizerunkowej jest spot telewizyjny. Widzimy w nim ujęcia ludzie cieszących się własnym domem czy mieszkaniem. Wybrane klatki pokazane są w orientacji pionowej, w estetyce dostosowanej do urządzeń mobilnych.

W wersji krótszej, 6-sekundowej, spot emitowany jest w internecie.

- Własne mieszkanie to niezależność, swoboda, luz. To tam możesz być naprawdę sobą, bo tylko ty decydujesz, co jak i z kim będziesz w nim robił. A wymarzone mieszkanie najłatwiej znajdziesz przez Otodom - tak ideę kreatywną kampanii opisuje Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends (Grupa S/F).

Komunikację uzupełnią będą działania online, głównie w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest Videlec, a zakup mediów zrealizował Universal McCann wraz z działem marketingu Otodom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela