Otomoto z nową odsłoną “Prawdziwych historii" z Maluchem w roli głównej

W 22. rocznicę zjazdu z taśmy produkcyjnej ostatniego modelu Malucha, serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto sentymentalnie przenosi widzów do lat. 80, gdy na polskich drogach królował Fiat 126p. W specjalnym klipie o Maluchu opowiada pierwszy właściciel pojazdu, Marcin Korczak-Żydaczewski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Historia Malucha, którą od 22 września można oglądać na YouTube to już trzecia odsłona “Prawdziwych historii” Otomoto (Grupa OLX). Bohaterowie cyklu opowiadają w nim o swoich samochodach, z którymi wiążą się wspomnienia i wielkie emocje, a dla których szukają w serwisie nowych właścicieli.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olx-noclegi-joanna-krupa-cena-oferta ##

Maluch w kampanii Otomoto

Właściciel Malucha, który właśnie trafił na Otomoto, podkreśla, że model, który wystawia, pomimo upływu lat, jest bezawaryjny - On być może po prostu jest z piątku i dlatego nigdy się nie popsuł. Było tak, że samochodów z poniedziałku lepiej było nie brać, bo wszyscy w fabryce byli na kacu - żartuje bohater spotu.

- Tworząc już trzecią odsłonę cyklu “Prawdziwe historie” przekonujemy się, że samochody, które można znaleźć w Otomoto łączą pokolenia. W najnowszym spocie wyraźnie widać, że emocje związane z Maluchem towarzyszą nie tylko drobiazgowo dbającemu o niego panu Marcinowi, ale także jego mamie, która równie emocjonalnie podchodzi do remontu i sprzedaży ich wspólnego samochodu. Właśnie dla tych emocji powstał ten projekt - podsumowuje Patrycja Pawłowska, social media lead w Otomoto, koordynatorka i pomysłodawczyni cyklu “Prawdziwe historie”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/otomoto-latwiejsza-strona-zycia-saatchi-saatchi ##

Nowy spot Otomoto od 22 września, czyli 22. rocznicy zjazdu ostatniego Malucha z linii produkcyjnej zakładu Fiat Auto Poland w Bielsku Białej, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych, internecie i telewizji.

Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą