„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację

Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
„Otwórz się na PeoPay” - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację

W reklamach występują rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki z udziałem bohaterów pokazują, jak dzięki aplikacji PeoPay sprawy związane z rodzinnym budżetem można załatwić szybko, łatwo i w dowolnym momencie. W aplikacji PeoPay (i serwisie internetowym Pekao24) finanse swoich pociech rodzic może mieć w jednym miejscu w Panelu Rodzica. To „centrum dowodzenia” budżetem wszystkich dzieci – tu rodzic sprawuje dyskretną kontrolę nad wydatkami dzieci, wspiera je w oszczędzaniu i stawianiu kroków w świecie finansów. Dzięki temu stają się one coraz bardziej samodzielne.

Stworzone przez nas spoty internetowe utrzymaliśmy w nowoczesnej i dynamicznej konwencji, charakterystycznej dla Banku Pekao S.A. Tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich – komentuje Jorge Sánchez Klosiński, p.o. dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Chociaż kampania skupia się głównie na działaniach online (VOD, internet, media społecznościowe), obejmie też digitalowe nośniki reklamy zewnętrznej, placówki, kanały elektroniczne banku i internetowe rozgłośnie radiowe. Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za kampanię digital i DOOH odpowiada agencja Sales&More, a kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do kampanii w internecie.  Scenariusze do kampanii wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.

Bank Pekao udowadnia, że rodzinne bankowanie jest proste. W swoich reklamach pokazuje, że konto, karta i aplikacja to idealny niezbędnik każdego nastolatka. W aplikacji PeoPay czeka na nastolatków wiele przydanych funkcji:  możliwość personalizacji – nastolatek może wybrać tło i awatary w aplikacji, prośba o przelew BLIK – młodzi lubią wychodzić na miasto, więc w łatwy i szybki sposób mogą się razem rozliczać. Z aplikacją łatwo i wygodnie można kupić też bilety komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce oraz nauczyć się zarządzać swoimi pieniędzmi mając wszystko pod kontrolą w swojej aplikacji.

Do ukończenia przez dziecko 26 lat bank nie pobiera opłat za prowadzenie konta, wydanie i obsługę karty oraz wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą. Bank wspiera edukację finansową dzieci, dlatego na start ma dwie promocje – 150 zł kieszonkowego (do 13.08.2024 r.) oraz promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym dziecka Mój Skarb 7% w skali roku do 5000 zł przez 5 miesięcy od otwarcia (do 30.09.2024 r.)

Obecnie klienci Banku Pekao mają już 4 miliony aktywowanych aplikacji PeoPay na swoich telefonach. Aplikacja umożliwia nie tylko założenie konta osobistego, ale i uruchamianie kolejnych produktów i usług bankowych oraz zarządzanie nimi – już około 90% dyspozycji i wniosków klient może złożyć za pomocą PeoPay.  Wygodne bankowanie w aplikacji to także szerokie możliwości płatności np. BLIK (w tym wspomniana prośba o przelew), Apple Pay lub Google Pay, dostęp do kantoru wymiany walut oraz możliwość założenia konta walutowego w aplikacji. W aplikacji PeoPay klient może podpiąć konto z innego banku i zarządzać swoimi rachunkami w jednym miejscu, a w przypadku konieczności kontaktu z bankiem użyć czatu oraz zweryfikować tożsamość dzwoniącego pracownika banku za pomocą wizytówki. Użytkownicy aplikacji Pekao mogą skorzystać nie tylko z możliwości zakupu biletów miejskich, ale także parkingowych, mogą realizować płatności za autostrady oraz załatwiać sprawy urzędowe.

Tutaj obejrzeć można jeden ze spotów internetowych:

Szczegółowe informacje o ofercie na stronie www.pekao.com.pl/peopay

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów