Outdoor Channel i Food Network w tym roku po polsku

Kanały tematyczne Food Network i Outdoor Channel, które dystrybuuje w Polsce Chello Central Europe, mają w tym roku otrzymać polskie ścieżki językowe.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Food Network emituje programy o jedzeniu i gotowaniu (więcej na ten temat), zaś Outdoor Channel to stacja poświęcona łowiectwu i wędkarstwu (poczytaj więcej). Oba są kanałami amerykańskimi, oba mają wersje SD i HD. Pierwszy z nich Chello ma w polskim portfolio od lata ub.r., drugi dołączył jesienią. Na razie jednak żaden z polskich operatorów nie włączył tych stacji do swojej oferty.

Marek Cybulski, szef polskiego oddziału Chello Central Europe, tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że jest zainteresowanie tymi kanałami wśród operatorów, ale w polskiej wersji językowej, dlatego spółka zdecydowała się ją przygotować. Obie stacje mają nadawać po polsku jeszcze w tym roku, ale dokładnego terminu Cybulski nie ujawnia.

Chello Central Europe rozpoczęło też ostatnio dystrybucję poświęconego sztuce kanału Art Television (poczytaj o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style