Outdoor dla miast

Grupa Ströer stworzyła specjalny serwis internetowy dedykowany zaangażowaniu firmy na rzecz miast.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Serwis outdoordlamiast.pl  skierowany jest do samorządów, w tym do osób na co dzień zajmujących się tworzeniem i realizacją miejskich strategii promocyjnych, a także odpowiedzialnych za obecność nośników reklamowych w miastach.

Informacje publikowane w serwisie obejmują m.in. zagadnienia związane z rolą i potencjałem outdooru w całościowej strategii komunikacji marketingowej miast. WWW.outdoordlamiast.pl daje pewien obraz aktywności promocyjnej miast. Zawiera najciekawsze przykłady zrealizowanych dotychczas przez Grupę Ströer wspólnie z miastami przedsięwzięć: kampanii reklamowych w kraju i zagranicą, projektów promujących najważniejsze wydarzenia miejskie oraz kampanie społeczne. Projekty, które zostały zrealizowane przez Grupę Ströer na rzecz miast stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce, a wartość zaangażowania firmy Ströer w projekty ważne dla gmin i instytucji publicznych od 2005 roku wyniosło blisko 3 mln złotych - podano w komunikacie.

- Firmy reklamy zewnętrznej są dzisiaj naturalnym sprzymierzeńcem i partnerem dla miast. Dzisiejsza reklama zewnętrzna jest integralną częścią miasta – zarówno w sferze przestrzeni miejskiej jak i funkcji szeroko pojętej komunikacji społecznej. Współczesne nośniki reklamy zewnętrznej odzwierciedlają charakter miasta i współgrają z jego unikalnym wizerunkiem - mówi Janusz Malinowski, Prezes Grupy Ströer w Polsce.

W kooperacji z miastami jesteśmy kompetentnym i silnym partnerem. Wspieramy samorządy i instytucje publiczne w promocji miast oraz ważnych wydarzeń kulturalnych i społecznych w Polsce i poza granicami.  Zaangażowanie społeczne na rzecz miast traktujemy wartość dodaną do swojej działalności biznesowej – dodał Janusz Malinowski. Uważam, że outdoor nie może żyć bez miasta, a miasto bez outdooru   - dodaje.

Serwis zawiera także informacje dotyczące kierunków rozwoju nowych form mebli miejskich oraz nośników reklamowych w odniesieniu do coraz większych wymagań stawianych europejskim metropoliom XXI wieku w tym w zakresie na przykładzie doświadczeń i portfolio Grupy Ströer na świecie. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące