Outdoor Innovation Program

W lutym b.r. Grupa Ströer zainaugurowała Outdoor Innovation Program.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem Programu jest poszerzanie wiedzy wszystkich osób chcących poznać kierunki rozwoju reklamy zewnętrznej w Polsce, możliwości komunikacyjne outdooru, metody badań oraz sposoby udoskonalania i podnoszenia efektywności kampanii reklamowych.

- Outdoor Innovation Program skierowany jest do praktyków reklamy, specjalistów w zakresie planowania mediów i badań, wykładowców, studentów oraz osób zarządzających kampaniami reklamowymi. Do realizacji Programu zapraszane będą czołowe autorytety w zakresie szeroko pojętych mediów zarówno z Polski jak i z zagranicy. Outdoor Innovation Program obejmować będzie wydawnictwa merytoryczne, związane z istotnymi zagadnieniami dotyczącymi reklamy zewnętrznej, organizację konferencji tematycznych, dyskusji, niekonwencjonalne wykłady i prezentacje na uczelniach, a także inicjatywy artystyczne i społeczne. Program ten jest ukoronowaniem i ostatnim wkładem budowania zaufania do outdooru. Myślę, że dzięki działaniom w ramach Outdoor Innovation Program  reklama zewnętrzna będzie traktowana na równi z innymi mediami, powiedział Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

Kluczowym i inaugurującym elementem w ramach Programu jest wydanie pierwszej polskiej książki na temat reklamy zewnętrznej pt. „Outdoor – reklama zewnętrzna w kontekście historii i współczesności”. Książka ta, stanowi pierwsze w Polsce tak wszechstronne ujęcie tematyki reklamy zewnętrznej. Wypełnia dużą lukę w wiedzy, jednocześnie każe spojrzeć na reklamę zewnętrzną z większą dawką refleksji – mówi  Jarosław Roszkowski, menedżer  z Domu Mediowego Starlink.

W ramach Outdoor Innovation Program na przełomie marca i kwietnia 2006 roku zorganizowane zostaną fora dyskusyjne z udziałem ekspertów z zakresu mediów, przedstawicieli uznanych agencji badawczych, agencji reklamowych, domów mediowych oraz autorytetów ze środowisk akademickich. W czasie ich trwania poruszone zostaną tematy dotyczące: metodologii badań outdooru w Polsce, (badania nośników, badania efektywności kampanii reklamowych, badania layoutów), aspektów związanych z kreacją oraz metodami planowania kampanii reklamowych. Omawiane będą również kwestie roli outdooru jako medium regionalnego, a także miejsca reklamy zewnętrznej w zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Ponadto w odpowiedzi na duże zapotrzebowanie w zakresie wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy środowiskiem akademickim i reklamowym we współpracy z czołowymi uczelniami zorganizowane zostaną konferencje merytoryczne dotyczące outdooru. Będą to pierwsze tego typu konferencje w Polsce. Na zaproszenie Grupy Ströer wykłady i prezentacje poprowadzą czołowi specjaliści i eksperci reklamy zewnętrznej. Podczas tych wydarzeń poruszone zostaną kwestie nowoczesnych metod planowania, przygotowywania kreacji oraz realizacji i mierzenia kampanii outdoorowych. Zaprezentowane zostaną najnowsze i najbardziej zaawansowane technologicznie nośniki, a także formy ambientowe, które w ostatnim czasie bardzo się rozwijają i okazują się niezwykle skuteczne - podano w komunikacie.

Outdoor Innovation Program jest projektem edukacyjnym, będącym pretekstem do uciekania od utartych poglądów dotyczących reklamy zewnętrznej, o której obecnie można mówić jako o tej formie komunikacji, w której jest mnóstwo przestrzeni dla kreatywności.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online