Nowa kampania Factory koncentruje się na klientach sklepów i ich stylizacjach. Idea kreatywna skupia się również na różnorodności emocji, które towarzyszą im każdego dnia.
W ramach działań promocyjnych została przygotowana sesja zdjęciowa, autorstwa Gosi Turczyńskiej z New Order. Drugi element kampanii stanowi seria spotów w reżyserii Piotra Matejkowskiego.
Kampania kinowa potrwa do 5 listopada 2017 roku w sieci kin Cinema City w miastach, gdzie znajdują się sklepy Centrum Outlet Factory - w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Działania obejmują również kanały social media: Facebooka, Instagrama i YouTube. Layouty kampanii pojawiają się na nośnikach zewnętrznych tj. citylighty, billboardy oraz na wielkoformatowych nośnikach w wybranych lokalizacjach w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja OM Creative Cluster. Spoty oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny New Order Warsaw. Kampania kinowa i outdoor został zaplanowane wewnętrznie przez dział marketingu i komunikacji firmy Neinver.

Działania w internecie powstały we współpracy z Feno. Za działania z mediami i biuro prasowe odpowiada Pracownia Szumu.











