Galaktus PR będzie ściśle współpracować z nowymi partnerami biznesowymi w zakresie szeroko rozumianego PR-u, marketingu i influencer marketingu w Polsce oraz globalnie. Współpraca z każdą z marek obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji z mediami, a w przypadku Ovid Works i QED Games także kanałów w mediach społecznościowych.
Agencja nie tylko będzie prowadzić działania obejmujące rynek gier i graczy. Wraz z twórcami aplikacji Magma – narzędzia umożliwiającego kooperacyjną pracę dla artystów – Galaktus będzie kierował działania adresowane do polskich i europejskich art studiów z branży gamedev, artystów, ilustratorów oraz profesjonalistów innych dziedzin pracujących przy projektach wymagających tworzenia keyartów oraz na co dzień pracujących w branży designerskiej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mateusz-czerwinski-head-of-agency-galaktus ##

Umowy zostały zawarte po przedstawieniu oferty przez agencję. Strony nie ujawniają dokładnych warunków poszczególnych współprac.











