Owocowe uderzenie reklamuje Tymbark Owoce Świata (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Owoce Świata uderzająco owocowe”, przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Owocowe uderzenie reklamuje Tymbark Owoce Świata (wideo)

Kampania napojów Tymbark Owoce Świata obrazowo podkreśla ich egzotyczne smaki oraz zapewniane przez nie owocowe orzeźwienie. W reklamach pokazywane są owoce z poszczególnych wariantów smakowych napoju (mango, kaktus, liczi i żurawina) i młodzi bohaterowie - w dynamicznej, wielobarwnej stylistyce.

 

Akcja reklamowa zaczęła się 6 kwietnia. Jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, kanały tematyczne), internecie (serwisy VoD, YouTube), kinach oraz na outdoorze (citylighty w największych miastach, m.in. Warszawie, Krakowie i Poznaniu).

grafika

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów