„Owocuje radością” znów w reklamach wody Jurajska ze Smakiem (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska ze Smakiem. Akcję pod hasłem „Jurajska ze Smakiem - owocuje radością” przygotowały firmy Henyo Behrendt i U2 Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wody Jurajska ze Smakiem jest utrzymana bardzo radosnej, dynamicznej atmosferze. Bohaterka reklam bawi się i cieszy się życiem dzięki energii, którą każdego dnia daje jej picie tej wody. W akcji wykorzystywany jest spot znany z poprzednich kampanii Jurajskiej ze Smakiem.

Obecne działania - prowadzone od początku maja, a zaplanowane do końca czerwca - obejmują telewizję (billboardy sponsorskie w stacjach ogólnopolskich w najlepszych pasmach antenowych i w stacjach tematycznych przy programach kulinarnych, sportowych i na temat zdrowego stylu życia), radio (spoty i billboardy sponsorskie) oraz internet (przy filmach i programach VoD). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Henyo Behrendt, a za planowanie i zakup mediów odpowiada U2 Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska