„Packed & Ready” - konkurs Lufthansy na Facebook’u

Lufthansa zaprasza swoich fanów do dzielenia się zdjęciami prezentującymi zawartość ich walizek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdego roku Lufthansa przewozi miliony sztuk bagażu. Każdy z nich opowiedzieć może swoją własną historię. Dlatego wiodący europejski przewoźnik postanowił zaprosić do podzielenia się zdjęciami zawartości swoich walizek w konkursie organizowanym na oficjalnym profilu na Facebook’u. Szansę na nagrody mają wszyscy fani, którzy poprzez aplikację „Packed & Ready” stworzą wirtualna walizkę i zapakują do niej zdjęcia przedmiotów towarzyszących im w podniebnych podróżach.

Na każdą wirtualną walizkę można głosować. Fani, których wirtualne walizki zdobędą najwięcej głosów otrzymają nagrody z logo Lufthansy – walizkę lub kosmetyczki. Konkurs trwa do 28 lutego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska