Według prognoz, Polacy mają kupić w tym roku prezenty nawet za 23 mld złotych. Znaczna cześć tej kwoty ma być wydana w sieci. Święta to niezwykle intensywny okres dla sklepów Internetowych. Najwięksi gracze odnotowują wzrost ruchu nawet o 80%! Przedświąteczna gorączka zakupowa to idealny moment na działania promocyjne dla branży e-commerce. Polacy chętniej korzystają wówczas z e-zakupów, są też bardziej otwarci na nowe sklepy. Zakupy w Internecie to oszczędność czasu i sposób na uniknięcie długich kolejek w centrach handlowych oraz przeciskania się w tłumie by dotrzeć do pustych już półek sklepowych. To także dobre rozwiązanie, by kupić prezenty taniej, zarówno dzięki niższym marżom sklepów Internetowych, jak i możliwość sprawdzenia ofert tysięcy podmiotów w porównywarkach cenowych. Wreszcie, sieć to idealne miejsce dla niezdecydowanych, którzy szukają świątecznych inspiracji. Jak zatem skutecznie wypromować swój serwis i wyróżnić go spośród innych propozycji?

Paczkomaty InPost mają wyjątkową ofertę dla sklepów, które chciałyby skorzystać z promocji w okresie świątecznym. To jedyny podmiot na rynku, które oferuje nie tylko obsługę logistyczną i dostarczanie przesyłek do Klientów finalnych, ale też wsparcie marketingowe w postaci akcji sprzedażowych i promocyjnych. W najważniejszym dla branży e-commerce okresie świątecznym, partnerzy mogą wziąć udział w innowacyjnej akcji świątecznej „Moc prezentów”. Paczkomaty InPost proponują sklepom możliwość udziału w profilowanych e-mailingach promocyjnych do ponad 160 tysięcy Klientów. Współpraca wiąże się z obecnością w dedykowanym newsletterze, gdzie informacja na temat sklepu jest bezpośrednio linkowana do oferty na landing page. To idealne rozwiązanie dla Konsumentów, którzy jeszcze niezdecydowali co kupić i szukają inspiracji. Ladning page w formie pasażu świątecznego "Moc Prezentów" zawiera rabaty nawet do 60%. W akcji biorą udział wiodące podmioty branży e-commerce, stale współpracujące z Paczkomatami InPost, między innymi: Merlin, Weltbild, Answear, Wólczanka, TopSecret, Eastend, Znak. Wszystkie zniżki ucieszą na pewno osoby, które szukają oszczędności. Paczkomaty InPost umożliwają także partnerom włączenie się w aplikację „Łowcy Rabatów“ działającą na zasadzie innowacyjnego mechanizmu crowdsaver. Im większa liczba osób interesuje się akcją i zamieszcza informację na swojej ścianie, tym więcej potencjalnych Konsumentów dowiaduje się o przedsięwzięciu i ofercie sklepów. To unikalna szansa na zaistnienie w przestrzeni fb i doskonały mechanizm promocyjny. Działanie zostało przygotowane z udziałem jednego z najbardziej popularnych komercyjnych fan page’ów-Paczkomaty.pl. Internauci będą mogli pozyskać wyższe rabaty gdy polecą ofertę swoim znajomym i ją polubią. Kolejny element współpracy to kampania odsłonowa na facebooku, promująca akcję i biorące w niej udział sklepy.

„Paczkomaty InPost, jako jedyne na rynku wspierają swoich partnerów nie tylko dzięki doskonałej obsługdze logistycznej przesyłek. Odpowiadamy na kluczowe potrzeby e-sklepów, oferując wsparcie promocyjne i sprzedażowe, poprzez takie projekty jak akcja „Moc prezentów“. O tym jak duże jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy ze strony sklepów, świadczy ogromne zainteresowanie partnerów. W akcję zaangażowały się największe podmioty branży e-commerce, takie jak: Merlin, Weltbild, Answear, Wólczanka, TopSecret, Eastend, Znak.” - mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.
Paczkomaty InPost to doskonały partner, zwiększający konkurencyjność sklepu, nie tylko ze względu na oferowane wsparcie marketingowe. W przypadku wielu firm kurierskich lub pocztowych, ze względu na znaczny wzrost ilości przesyłek w okresie świątecznym, bezpiecznym i często ostatecznym terminem wysyłki prezentów jest 16-17 grudnia. Tymczasem w przypadku Paczkomatów InPost paczki można nadać nawet na kilka dni przed Wigilia, z 98% pewnością doręczenia już na następny dzień po nadaniu. Paczkomaty InPost będą dostarczały przesyłki nawet 24 grudnia.

Kolejna kwestia ważna dla e-konsumentów przed świętami, to dyskrecja. Prawdziwy prezent gwiazdkowy musi pozostać niespodzianką aż do samego wręczenia. Dzięki Paczkomatom InPost Klienci sami decydują kiedy odbiorą przesyłkę, unikną więc sytuacji, że paczkę odbierze od kuriera dziewczyna, siostra lub mama dla której miał być przeznaczony prezent i... nici z elementu zaskoczenia.
Dodatkowe informacje o Paczkomatach InPost na: http://www.paczkomaty.pl/moc_prezentow/, www.paczkomaty.pl, www.inpost.pl i profilu Paczkomatów na Facebooku.











