Pakiet Winter OOH MAX – precyzyjny pakiet OOH od Braughman Group Media

Braughman Group Media przedstawia nowy, zasięgowy pakiet reklamowy „Winter OOH MAX”. To nowoczesne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami w okresie zimowym. Spektakularny Wielki Format, Digital OOH, Traffic Boardy oraz Highway OOH to kluczowe elementy tego spersonalizowanego podejścia, opartego na selektywnym doborze mediów OOH z Portfolio Braughman.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Pakiet Winter OOH MAX – precyzyjny pakiet OOH od Braughman Group Media

Pakiet „Winter OOH MAX” koncentruje się na reklamach OOH / Wielki Format, zlokalizowanych w strategicznych miejscach skupiających pożądaną grupę docelową (16-59), osób decyzyjnych zakupowo, którzy dynamicznie przemieszczają się podczas okresu ferii zimowych w szczególności przy kluczowych/największych dworcach PKP / PKS (m.in. Dworzec Centralny, Dworzec Katowice, Dworzec Poznań Główny, Dworzec Wrocław Główny, Dworzec Kraków Główny), galeriach handlowych (m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, Wroclavia, Galeria Kaskada, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska, Silesia City Center) oraz na trasach ekspresowych prowadzących do renomowanych kurortów m.in. Zakopianka, autostrada A2, autostrada A4, droga ekspresowa S8, trasa Gdańsk – Hel.

- Pakiet „Winter OOH MAX ” skierowany jest do marketerów, którym zależy na intensyfikacji sprzedaży produktów w okresie zimowym. Wyróżnia się on zaawansowaną selekcją mediów. Dzięki precyzyjnym analizom demograficznym i lokalizacyjnym, które przeprowadził Braughman Group Media - podkreśla Aleksander Malisz, Dyrektor Sprzedaży Braughman Group Media.

grafika

Pakiet umożliwia skierowanie treści reklamowych do konkretnych grup odbiorców. To nie tylko dotarcie do dużej liczby osób, ale dotarcie do tych, którzy są najbardziej zainteresowani ofertą marki, a równocześnie dysponują odpowiedniej wysokości budżetem domowym. Zaletą „Winter OOH MAX” jest również obecność na strategicznych trasach ekspresowych prowadzących do popularnych kurortów zimowych. Marka może być obecna w kluczowych momentach podróży, kiedy klienci są otwarci na nowe propozycje i gotowi na zakupy.

grafika

Zaprezentowany przez Braughman Group Media pakiet „Winter OOH MAX” to nie tylko pakiet reklamowy – to klucz do zimowego sukcesu marki. Oferuje niepowtarzalne możliwości dotarcia do docelowej grupy odbiorców, angażując ich w klimat zimowego magicznego czasu. "Winter OOH MAX" otwiera przed reklamodawcami nowe perspektywy, umożliwiając im dotarcie do selektywnie określonej grupy docelowej. To nie tylko zwiększa skuteczność reklam, lecz także wpływa pozytywnie na intencje zakupowe konsumentów.

grafika

Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 300 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.

grafika

 

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"