Wprowadzenie pakietów dynamicznych do aplikacji oznacza, że klienci mogą rezerwować przelot i nocleg w jednej transakcji, wybierając spośród 550 linii lotniczych i dziesiątek tysięcy hoteli na całym świecie. Dodatkowo dostępne są transfery lotniskowe, opcja dokupienia ubezpieczenia, a całość jest objęta ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG).
fot. Materiały prasowe

– Zależało nam, by użytkownicy mogli komfortowo i szybko planować wyjazdy tu i teraz, w jednym miejscu. Dzięki wdrożeniu pakietów dynamicznych do naszej aplikacji oferujemy kompleksową usługę: od lotu, przez nocleg, aż po wsparcie podczas wakacji. Od niedawna osoby podróżujące w formule Lot+Hotel mogą także korzystać z całodobowego wsparcia konsultantów przez WhatsApp,ona przykład w razie pytań dot. transportu czy zakwaterowania – mówi Piotr Woś, chief operating officer w Grupie eSky.











