Butelka została wykonana ze szkła przezroczystego i zwieńczona korkiem w kolorze matowego aluminium. Producentem alkoholu jest Alembik Polska. Za wprowadzenie produktu do sprzedaży do sieci sklepów Żabka odpowiada Tenczyńska Dystrybucja. Obydwie spółki są zarządzane przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego.
– Komponując Palikot Wódkę Kraftową Ziemniak zrobiliśmy wszystko, by dostarczyć kubkom smakowym i nosom naszych klientów to, co najlepsze – powiedział Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina.
Za projekt logotypu w kolorze granatu i beżu odpowiada wielokrotnie nagradzane studio Mamastudio.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czyste-wyjebongo-wodka-cena-gdzie-kupic-zabka ##
– W tej etykiecie kładziemy silny nacisk na surowiec, czyli na ziemniaka. Wyrażony jest on kształtem etykiety oraz mocnym oznaczeniem produktowym. Prosty design przekazuje nieskomplikowany i szczery charakter produktu. To sielskość i swojskość ujęta we współczesny język designu – mówi Piotr Ręczajski, Strategic Director/Owner Mamastudio.












