Pan Pikuś pokazuje „taki układ” w reklamach Avivy (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowych reklamach Avivy animowany bohater Pan Pikuś, znany z poprzednich kampanii firmy, sugestywnie zachęca do kontaktu z nią: telefonicznego lub poprzez stronę internetową. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców do sprawdzenia oferty ubezpieczeń samochodowych Aviva, a także wzmocnienie wizerunku tej firmy w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.

Akcja od 7 października jest prowadzona w telewizji (dwa 5-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich, m.in. TVN, TVN24 i TNV4, oraz 25 stacjach tematycznych), a także w internecie (e-mailingi, działania performance). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group. Pierwsza odsłona akcji potrwa do 18 października, a kolejna jest planowana na listopad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"