Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizorów Panasonic SmarTViera prezentuje ich najważniejsze zalety: wysoką jakość obrazu, funkcje multimedialne platformy SmarTViera oraz możliwości komunikacji i sterowania za pomocą smartfona. Reklamy pokazują, że dzięki temu czas spędzony wspólnie przed telewizorem nabiera nowego charakteru - łączy ludzi i dostarcza niezapomnianych emocji. Ponadto akcja informuje, że w ramach trwającej obecnie promocji można wygrać wyjazd na igrzyska olimpijskie w Londynie oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic.

Działania reklamowe - zaplanowane do końca maja - obejmują telewizję (spot 30- i 15-sekundowy), internet oraz punkty sprzedaży. Globalną kreację kampanii na polski rynek zaadaptowała agencja Brand at Heart, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"