Panorama Firm coraz bardziej mobilna

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, dynamicznie przechodzi na mobile, tym samym dostosowując się do potrzeb użytkowników i reklamodawców.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na szybki rozwój rynku mobilnego, który w Polsce stanowi ok. 11% w porównaniu do ruchu desktopowego, Eniro Polska stawia na mobilność i rozwiązania w mediach cyfrowych. W Polsce jest to nie tylko lokalna wyszukiwarka panoramafirm.pl, ale także mapy internetowe, rozwiązania mobilne (aplikacje, Nawigacja Panorama Firm), strony WWW przygotowywane w technologii Responsive Web Design, czy wideo. Klienci firmy w znakomitej większości wiedzą, że w dzisiejszych czasach nie wystarczy być tylko w Internecie. Aby skutecznie konkurować na rynku trzeba być łatwo wyszukanym i komunikować się z użytkownikami w atrakcyjny dla nich sposób, w tym także poprzez urządzenia mobilne.

grafika

„Oferta naszej firmy dostosowana jest dla firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Proponujemy klientom kompleksowe rozwiązania reklamowe, począwszy od prezentacji ich firmy, jej lokalizacji, oferty produktowej lub usługowej  aż po przygotowanie multimedialnej kampanii reklamowej”. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Działu Produktów i Usług.  „Niewiele firm posiadających swoje strony internetowe ma je dostosowane do rozmiaru ekranu telefonu lub małego tabletu. W większości przypadków są one nieczytelne i użytkownicy nie są w stanie z nich skorzystać”. – dodaje Magdalena Wypychowicz. „Obecność w mobilnych wyszukiwarkach, takich jak panoramafirm.pl, jest dziś konieczna. Jeśli użytkownik nie znajdzie szukanej przez siebie firmy w wynikach wyszukiwania, to tak jakby ona nie istniała”. – podsumowuje Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Działu Produktów i Usług.

grafika

Eniro Polska stawia na mobilność, ponieważ wyszukiwanie lokalne opiera się w głównej mierze na wyszukiwaniu w pobliżu lub na mapie, a ten sposób jest naturalnie mobilny. Większość (ponad 80%) tego typu wyszukań dotyczy potrzebnych użytkownikom produktów czy usług w najbliższej okolicy, w której się znajdują. Wyszukiwania mobilne znacznie częściej prowadzą do bezpośredniego kontaktu z firmą i w efekcie do transakcji. Badania wskazują, że 70% wyszukań mobilnych prowadzi do działania w ciągu godziny np. kontaktu z firmą. Jednocześnie, aż 63% użytkowników smartfonów będzie szukać innej firmy, jeśli nie znajdzie tej, na której im zależy.

grafika

„Użytkownicy naszych produktów mobilnych doskonale wpisują się w pożądany profil klientów dla reklamodawców Eniro. Są to przede wszystkim osoby otwarte na nowe technologie, poszukujące konkretnych produktów czy usług w okolicy, w której się znajdują. A do tego zdecydowane na ich zakup już w momencie wyszukiwania”. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Działu Produktów i Usług. „Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie posiadanie smartfona to niemalże standard, to możliwość dotarcia do osób zdecydowanych na zakup jest szczególnie atrakcyjna”. – dodaje Magdalena Wypychowicz, Dyrektor Działu Produktów i Usług.

W 2013 roku Eniro Polska wprowadziła na rynek nowe aplikacje mobilne (iOS i Android), a w tym roku strona mobilna została zastąpiona responsywną (RWD), natomiast aplikacje zostały odświeżone. Dzięki nowym rozwiązaniom firma odnotowała 410% wzrost liczby odsłon mobilnych (źródło: Adobe SiteCatalyst) rok do roku. Jak widać po liczbie pobrań (ponad 70 tysięcy w ciągu zaledwie trzech miesięcy od premiery) bezpłatnej nawigacji Panorama Firm, Polacy chętnie korzystają z darmowych rozwiązań mobilnych. Jednocześnie do oferty zostały wprowadzone nowe mobilne produkty reklamowe, które również cieszą się ogromnym powodzeniem wśród reklamodawców.

Eniro jest firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach. Eniro zbiera, filtruje i porządkuje informacje lokalne. Nasz wzrost napędzany jest przez rosnącą mobilność użytkowników oraz przyzwyczajenia do korzystania z różnych urządzeń. Jesteśmy na czele tych zmian z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Od ponad 100 lat pomagamy ludziom znaleźć informacje lokalne, a firmom - klientów. Obecnie oferujemy rozwiązania typu „multiscreen”– nasi użytkownicy mogą w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi, niezależnie od miejsca w którym się znajdują i sposobu wyszukiwania - korzystając ze smartfonów, tabletów czy komputerów. Reklama mobilna jest dzisiaj najszybciej rosnącym segmentem w Eniro. Eniro to inteligentna droga na skróty do wszystkiego, co potrzebujesz, bez względu na to gdzie jesteś i dokąd zmierzasz.Eniro jest jedną z największych firm zajmujących się wyszukiwaniem lokalnym w krajach skandynawskich. Spółka zatrudnia łącznie około 3,000 pracowników i jest notowana na giełdzie w Sztokholmie NASDAQ OMX od 2000 r. W 2013 r. przychody firmy wyniosły 3,660 mln koron szwedzkich, a EBITDA (zysk operacyjny przed odsetkami, amortyzacją i podatkami) osiągnęła 956 mln koron szwedzkich. Ponad 80% przychodów firmy pochodzi z mediów cyfrowych. Siedziba Eniro mieści się w Sztokholmie. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: www.enirogroup.com. Wiodącą marką Eniro w Polsce jest Panorama Firm, dostępna jako wyszukiwarka lokalna w Internecie panoramfirm.pl i rozwiązania mobilne. Panorama Firm – Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online