W okresie od 3 do 11 września średnia widownia wieczornej"Panoramy" (emisja o 21.30 poza 8 września, gdy pokazano ją o 21.10i 9 września - 23.05) wyniosła 1,88 mln osób, a udziały TVP2 wczasie nadawania dziennika ukształtowały się na poziomie 13,96proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Dane telemetryczne pokazują także, iż w czasie emisji "Panoramy"Dwójka była dopiero czwartą stacją w rynku telewizyjnym. Liderempasma był Polsat, którego udziały wyniosły 21,89 proc., dalejznalazły się Jedynka (21,63 proc.) i TVN (17,23 proc.).
Lepsze wyniki oglądalności "Panorama" notowała w analogicznymokresie zeszłego roku, tj. od 4 do 12 września 2006 roku, gdynadawano ją o 22.30. Każde wydanie oglądało wtedy średnio 1,95 mlnwidzów przy udziałach w rynku na poziomie 20,23 proc.












