Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic. Akcję – opartą na motywie dzikiej pantery – przygotowały firmy Testardo Gram i Optimum Media OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa paliwa Lotos Dynamic ma budować jego wizerunek jako marki energicznej i nowoczesnej. Przekaz pod hasłem „Adrenalina dla silnika” jest oparty na kolażu scen z miejskiego i dzikiego świata, przez który przewijają się motywy dynamicznego samochodu i pięknej pantery. Podobna kreacja była wykorzystywana w poprzedniej kampanii Lotos Dynamic (więcej na ten temat). Obecna akcja obejmuje telewizję (30 stacji, m.in. kanały TVP, Polsatu, TVN, Canal+, Discovery World, TLC, Animal Planet i National Geographic Channel) oraz prasę („Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”, „Auto Motor i Sport”, „F1 Racing”, „Top Gear”, „Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Forum”, „Focus”, „Logo”, „Smart”, „Men’s Health”, „National Geographic”).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca listopada – przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, a media zostały zaplanowane przez dom mediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"