Papier toaletowy Mola Sensitive reklamowany jako „dotyk łagodności” (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa papieru toaletowego Mola Sensitive. Akcja, przygotowana przez firmy VML Poland i Initiative Media, jest prowadzona pod hasłem „Dotyk łagodności”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Papier toaletowy Mola Sensitive reklamowany jako „dotyk łagodności” (wideo)

Reklamy podkreślają, że papier toaletowy Mola Sensitive jest trójwarstwowy i wzbogacony balsamem.

Kampania zaczęła się 9 maja. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wybrane kanały tematyczne) oraz internet (m.in. Facebook).

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, która także zajęła się produkcją spotu i kampanią na Facebooku. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące