Papierowa pachnąca marynarka naturalnych rozmiarów reklamuje Old Spice

Marka Old Spice wykorzystała do promocji w prasie niestandardową reklamę - w formie pełnowymiarowej, czerwonej marynarka, która pachnie. Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Papierowa pachnąca marynarka naturalnych rozmiarów reklamuje Old Spice

Producent Old Spice’a w magazynie „GQ” umieściła dość oryginalną reklamę tego dezodorantu. Na pierwszy rzut oka ma rozmiar magazynu, ale nie jest typową jednostronicową reklamą. W czasopiśmie umieszczono papierową męską marynarkę, która pachnie i która po rozłożeniu jest pełnowymiarowa i przeciętnej budowy mężczyzna może ją ubrać.

grafika

Ten „niedorzeczny przedmiot” wymyśliła agencja Wieden+Kennedy. Jest to część kampanii promującej kolekcję Red, czyli to, co Old Spice określa mianem „zapachu premium”.

- Dzięki tej papierowej marynarce wszyscy żyją luksusowym życiem Kapitana Old Spice - powiedział serwisowi Adweek przedstawiciel agencji Wieden+Kennedy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem