Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska

Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska

Aktualny podpis projektantów jest znacznie bardziej przestrzenny i czytelny, ale przede wszystkim wzbogacony o sygnet, element wizualny, który ma symbolizować nie tylko doskonałą współpracę duetu, ale też ich sposób patrzenia na kobietę jako główną inspirację. Za projekt nowego logo marki odpowiada grafik Michał Łojewski.

Do udziału w sesji zdjęciowej, łączącej komunikację rebrandingową oraz premierę nowej kolekcji, dedykowanej sezonowi jesień-zima 2022/2023, Mariusz i Marcin zaprosili Paulinę Krupińską, modelkę i prowadzącą "Dzień dobry TVN". Sesja odbyła się we wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol.

grafika

Na górze: nowe logo Paprocki&Brzozowski, na dole poprzednia wersja  

- Z pewnością nasz logotyp wymagał rozświetlenia i unowocześnienia – powtarzają zgodnie projektanci i dodają – ale główna motywacja jest związana z pewną zawodową dojrzałością.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski