'Parallel Lines' - nowa kampania Philipsa

Philips uruchomił nową kampanię promującą telewizory firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na kampanię 'Parallel Lines' składa się pięć krótkich internetowych filmików przygotowanych przez agencję DDB i Philipsa we współpracy z firmą Ridley Scott Associates (RSA).

Klipy można obejrzeć m.in. na stronie www.philips.com/cinema. Zostały one wybrane z 45 projektów, a każdy z nich należy do innego filmowego gatunku - dramatu, kina akcji, animacji, science-fiction i thrillera. Wyreżyserowali je Greg Fay, Johnny Hardstaff, Erik Rinsch, Jake Scott i Hi-Sim.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day