Paralotna dla Reader's Digest

Paralotna i Wielka Loteria Reader's Digest

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Paralotna przygotowała kampanię wspierającą XVIII edycję Wielkiej Loterii Reader’s Digest. Kampania obejmuje spot TV oraz ogłoszenia prasowe w najpoczytniejszych tygodnikach dla kobiet (m.in. Przyjaciólka, Zycie na goraco, Chwila dla Ciebie, Pani Domu). Celem kampanii jest zwiekszenie ilosci osob, które wezmą udział w loterii z główną nagrodą w wysokości aż pół miliona złotych.Grupa docelowa to głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast. Poza tym kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w zasięgu ręki, a żeby wygrać wystarczy chcieć!

To juz druga kampania reklamowa przygotowana przez Paralotną dla Reader’s Digest.Klient: Przegląd Reader's DigestPrzedstawiciel klienta: Jacek TomczukAgencja: ParalotnaPrzedstawiciel agencji: Paweł MiklaszewskiDyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł LisArt director: Olaf KulińczykCopywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"