Agencja Paralotna przygotowała kampanię wspierającą XVIII edycję Wielkiej Loterii Reader’s Digest. Kampania obejmuje spot TV oraz ogłoszenia prasowe w najpoczytniejszych tygodnikach dla kobiet (m.in. Przyjaciólka, Zycie na goraco, Chwila dla Ciebie, Pani Domu). Celem kampanii jest zwiekszenie ilosci osob, które wezmą udział w loterii z główną nagrodą w wysokości aż pół miliona złotych.Grupa docelowa to głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast. Poza tym kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w zasięgu ręki, a żeby wygrać wystarczy chcieć!
To juz druga kampania reklamowa przygotowana przez Paralotną dla Reader’s Digest.Klient: Przegląd Reader's DigestPrzedstawiciel klienta: Jacek TomczukAgencja: ParalotnaPrzedstawiciel agencji: Paweł MiklaszewskiDyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł LisArt director: Olaf KulińczykCopywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz












