Paralotna dla Winiar

Agencja Reklamowa Paralotna w ramach współpracy z Nestle Polska przygotowała promocję konsumencką dla produktu Danie w 5 minut pt. Nagród RozDanie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem promocji jest wzrost zainteresowania i sprzedaży dwóch głównych smaków Dania w 5 minut  - „Spaghetti po Bolońsku” oraz „Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą”.

   

Główne kanały komunikacji wykorzystywane przy promocji to prasa targetowana, materiały POS w sklepach oraz w salonach Partnerów  (Piaggio, Cropp), dodatkowe akcje w turystycznych miejscowościach nadmorskich oraz aktywność w radio.

Nagrodami w promocji są skutery Piaggio, talony na ubrania Cropp oraz odtwarzacze CD/mp3.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+